Nyttopaket

Jag fick inte Corey Taylor (fan), fick inga dvd:er, fick inga böcker och ingen kamera.

däremot fick jag :

* Elvisp (mamma)
* Stavmixer (mamma)
* Designad Stekpanna (av syrran)
* Hårddisks grej (mamma)
* Tvål (syrran)
* Lampa (mammas granne)
* Special Tillverkad förbandslåda (mamma)


Förbandslådan är hur häftig som helst. Där har jag nu mitt egna apotek. Sjukvårdskunnig som jag är så ska jag fan starta vårdcentral hemma i lägenheten. Istället för 140 så betalar du bara 100 kronor. PLUS att jag är snygg att titta på medans jag plåstrar.

Elvispen och stavmixern är bra, nu kan jag ta i ordentligt när det gäller matlagning och bak.

Designad stekpanna fattar jag ingenting om. Varför köper man sånt egentligen, märkesstekpanna, massa hundralappar jue..Och tvålen...jag har inge att säga om den.
Men tack syrran, du är bäst ändå.

Lampan av grannen var najs, den ska stå där lilla julgranen står nu.

Hårddisks grejen är ju allte bra att ha typ.


Jag väntar fortfarande på brorsans julklappar, han brukar va finurlig, sen har han bra kontakter också, så Corey Taylor kanske kommer med det lasset *hoppas hoppas*

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0