Husmor

Jag har hittat en ny "grej" - att baka. Det är skitkul och nästan lite rogivande att stå i köket och fnula fram en sne sockerkaka. Det tråkiga är att jag inte äter det jag bakar. Så nu håller jag på att bunkra upp med en jefle massa sorters kakor som sen bara står. Uno kan va snäll och komma över på en fika, men då går det ju bara åt 2 kakor max.

Bra att ha om det blir krig. Sen har jag fått för mig att killar blir lite extra kära i en om det visar sig att man "är bra i köket".
Vägen till killen hjärta går genom magen??

Aja det kommer ta en stund innan jag är helt "säker på" vad jag håller på med i köket grabbar, så jag föreslår att ni ligger på latsidan ett tag. I´ll let ya´ll know when my cookie is done to eat.

Senaste grabben jag bjöd på mat fick rännskita och satt på min toa i nästan en timme....

Idag blir det förövrigt tonfisksallad. Och självklart nybakt bröd.

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0