Byggare iowa

Då var man invigd i byggbranshen. (och nej inga sexuella grejjer va fan).
Jag ville på en gång bli byggmästare men det tog tydligen några år och det har jag inte tid med.
Lärling lät inge skoj alls, så jag titulerade mig "byggare" - enkelt och rakt på sak.

Är det nån som vill ha hjälp att spika ihop ett staket eller varför inte en fotpall? Jag är en naturbegåvning med spikpistolen, även fast åbäääket ser mer ut som ett gevär. En bysse.
Kofoten är min bästa vän när vi snackar rivning.

Sune blir nog lite torris när han ser att jag pillat och använt ALLA hans grejjer.
Jag anser att övning ger färdighet och det fanns inga andra prylar än hans i närheten.


Tjofrejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0