Dagen före doppardan..

Fortfarande för lite pengar på lönebeskedet. jag börjar bli jävligt trött på den inkompetenta (olle) åsenbaken som sköter om detta uppe på kommunhuset. Jag skiter i alla andra men se för faan till att kirra mina pengar ordentligt!!
Jag har faktiskt ett krävande privatliv (öl) - jag behöver pengarna jag räknar med. DAMMIT.
Jag kreverar.

Skämtosido....det saknas 5000 spänn!

Ge dig eller så ger jag dig.

I övriga nyheter...
Mötet jag höll i igår sög eftersom jag var helt borta i pallet av sjukdom. Men idag mår jag självklart bra.
Tack Jesus och hans moster för att den persen (pesten) är över.

Var inne på konsum också (wooooo), jag får säga konsum för jag kommer ifrån en lantkommun... Där köpte jag en hel falukorv...minsann! Jag ska festa på korvstroganoff. Det är bara att erkänna besviket för sig själv att korvstroganoff inte smakar korvstroganoff utan korv.  - Dagens sanning.
Så nu jeflar ska det kalasas på en hel faluring ikväll mina herrar!!!!

Jag tog mig tid till att inreda min inglasade altan(förvaringsbox) också med fina bilder på "the nine"..
Vart som när man var liten och hade idolbilder uppsatta...men va fan. Skrämmer säkert bort en skata eller så.

Satt och ritade på handen gjorde jag också...men fel penna så att säga. Eller så var j ag bara ovanligt skit torr i huden för bläcket absorberades för bra i porerna och nu är det tji att få bort det...Jag som inte ens kan teckna...så det ser ju ut som det gör på armen...Ser ni hur det gått ut i varende "skreva" så att säga...



Hejpå´re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0