Dåligt spel

Det finns inge mer enerverande än en spelkåt medspelare som bara ska finta,
trixa och bolla så pass så han fintar bort sig själv.
Nöt.
Zlatan kan göra så, för zlatan har bollkoll. Man ska behandla fotbollen med ödmjukhet.
"Passar du till mig passar jag till dig".

Jag är spelkåt. Fast jag år mer ånglok än finess med boll. Ibland händer det att jag förvandlar fotbollen till football och plockar upp bollen, lägger den under höger arm, ut med vänster arm, ner med huvudet och bara ånga.


Thats why my soccer dreams ended.

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Ge mig en boll med hörn...sen är Pjoltas med!

2009-04-10 @ 18:26:35
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Benjamin

zlatan kan göra så. och jag. å tar du upp bollen med händerna så tacklar jag, och stämplar, och glidtacklar med dobbar före!! kanske... mwahahah :P

2009-04-11 @ 04:47:26
URL: http://benassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0