Framtidsplaner

Hitta en satans rik jefel som reser mycket, som sen oturligt nog drabbas av demens
och som jag blir förmyndare över.
Ringa Jaeger och säga åt honom att köpa bilen vi snackat om, en 240(enligt honom).
Sen ger vi oss iväg med pengarna jag "ärvt".
Innan vi lämnar Sverige vill Jaeger begå våld med dödlig utgång mot vårt styre.
Vi klär ut oss i batman och robin masker (jag fick nitlotten att va robin). Det hela skulle se bäst ut i pressen, om man "matchar" varandra.

Vi drar vidare efter det och stannar aldrig mer än 3 månader på samma ställe.  Vi är ju ändå på flykt.
Under resans gång hittas det lämpliga offer på vägen. Jag lockar in dom, Jaeger tar hand om dom.
Mer pengar, mer köpt frihet.
Aldrig slå sig till ro. Slösa på det goda och leva livet.

Sen tröttnar Jaeger på min mat och kör iväg. Jag hamnar som slav någonstans.

hmm.

Kommentarer
Postat av: svenmelander

låter jävligt tungt faktiskt.

bara att leta vidare efter den rika jäveln. han finns nog snart.

best of luck

2009-04-17 @ 23:09:40
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0