hurtbulls!

Nu är det segt kan jag meddela eder alle. 3+ timmar kvar, och dessutom väntar en satans morgon runda för att röra lite på fläsket, eller jag menar dom avslappnade musklerna.
Jag sitter redan och försöker hitta på ursäkter till att inte vandra efter jobb "tänk om jag svimmar av trötthet, lika bra att stanna hemma och krypa i säng på en gång" eller varför inte "jag kommer få håll och mjölksyra på en gång så det är lika bra jag stannar hemma och..."

Jag brukar ägna mig åt "stavgångs prick". Det är pensionärer som är ute lika tidigt som jag på mornarna, fast med stavar dom inte har kontroll över....dessa hittar/spanar/letar jag reda på och har som "mål". Som byte.
När jag går om dom så säger jag "pang du är död" och vandrar vidare in search of another victim.
De är nästan det ändå sättet jag kan motivera mig till att hålla flåset uppe. Jag måste tävla i allt jag gör.

Jag har dock insett att när jag har ajjpådden i öronen så är min fras "pang du är död" en aningens högre än vad jag själv hör. Men om hjärtproblem skulle inträffa bland pensionärerna så är jag ju rätt person att ha till hands iallafall...

Med önskan om en förträfflig dag till er övriga som inte ska sova hela dagen. // Iowa the hunter

Kommentarer
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka. Thunderpussy

Ja men det är väl en riktigt bra motiveringsmetod du har där, att dra förbi gamla gubbar och tanter, antar att det mest är tanterna som är ute med sina stavar iofs, och skrika "pang du är död"... haha ojoj nästan så att jag måste palla mig upp så där tidigt någon gång och bevittna detta event. :P

2009-04-29 @ 09:57:00
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0