Idag känner jag mig som  ser ut. Ni får själva tolka.

På min runda runt vtuna sjön stötte jag på inte mindre än 3(treee) rockstars. Den ena var självklart jag själv, men sen 2 andra som spelar i lokala rockband. Dom joggade. Hurtbullar i overaller. Rockstatus...neee.

När jag vandrade förbi hagarna där kossor och hästar betar så märkte jag att elstängslet knäppte...jahaaa tänkte jag och tittade efter djuren, inga djur. "men varför är stängslet på, det kanske inte är på" var nästa tanke, varpå jag med min nyfikenhet la handen på tråden och fick mig en kyss. Its on.

Har ni hört Depeche Mode´s  "Wrong". Jättebra!! Videon är ännu jättebraigare!
Första låten jag någonsin lyssnat på från Depeche Mode. Sommarplåga kommer detta innbära, för mig iaf.

Höres !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0