Nostalgi stund.

Massa gamla bilder, eller gamla och gamla, men några år iaf, plockades fram och synades.
Kvaliten är icke den bästa, men det är inte meningen att ni ska studera dom så jävla ingående så det går nog bra ändå.

Min karriär som trubadur startade och slutade nångång år 05-06...

Här är två olika tillfällen då jag är inne på nån black metal era i "posening":
 "my name is Gorgoroth" och  "jag är bajsnödig"

Härligt med festival! med betoning på val. Här sitter jag sur och jävlig på hultsfred nångång 01,02 eller 03.
 "ÄÄäääh håll schääfft"

Min mora som aldrig riktigt vant sig vid att hennes enda dotter inte blev en flick-flicka med rosa inslag brukar sucka och lägga huvet på sne när hon ser bilder som påminner om dessa ovan.
"Varför gör du sådana miner?" frågar hon lite uppgivande.
"Du ser ut som en kille när du klär dig sådär"
(sådär är alltså svarta kläder, band t-shirts, nitbälte, armband...etc)

Roligast är när min kära kära mora pratar om mig :
"min dotter ä en sån dära hård råkkare" som om det var en sjukdom. Hoppsan Kerstin!

Oi!


Kommentarer
Postat av: svenmelander

hörru rockarn.

vi får gå och ta en bärs i framtiden

2009-04-06 @ 03:23:50
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0