Realitycheck..

I suck.

Tomas Ledin pumpas på radion... "Du skall veta att jag saknar dej, Det finns känslor som aldrig tar slut, Du skall veta att jag inte glömt, Det finns bilder som aldrig suddas ut"

Ja det var ju inge speciellt med det hela om jag inte inbillat mig under alla år låten funnits, att han sjunger : "Du ska veta att jag vill pöka dig" ... istället för "du ska veta att jag inte glömt".

Tror att det är en blanding av min Ronny o Ragge era, samt önsketänkande
som gjort att jag trott gubben sjunger snusk. Då har man lärt sig nå nytt idag.

Kommentarer
Postat av: svenmelander

ledin är en av vår tids största poeter.

2009-04-22 @ 17:48:35
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0