Slap me hard !

Det gick vägen, hela vägen och sen gleeeeed den in i mål. Fan va skönt. 
"aaaa fan asså leffeleinen, kärran går bra nu" ...nu återstår det bara att vänta tills den 8 maj för exakt information.


F.ö har jag precis gjort världens äckligaste Hummus. Smakade sand och persilja. Fy fan.
Jag skulle steka lax till det, hade lite bråttom så det slutade med att jag mosade sönder laxen i stekpannan...rosa röra.
Mina snabbmakaroner var som klister...Så jag åt med mindre god aptit.
ÄCKLICH!!!


Kommentarer
Postat av: svenmelander

haha skön måltid det dära.

om vi styr upp en hårdrockskväll inom kort så bjuder jag på bärs, jag lovar att den varken varit mosad i stekpanna eller smakar persilja.



rock'n'roll

2009-04-27 @ 18:53:05
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0