Tebax

I had a very nice boat trip. Yes indeed. Först i bingen var jag också. Jävla håll igång på "de äldre".
Hade väl att göra med att det var dags att dansa. I dont dance. Jag "moshpittar".

Jag spenderade många minuter åt att sjunga snappsvisor och komma på fler än ett sätt att klättra ner från överslafens stege i min ensamhet i hytten.

Jag lärde mig även att man inte ska gå och handla tax-free när man druckit duktigt med alkohol.
- och mucka gräl med sin egen spegelbild. Men det är andra historier!

Fick åka abonnerad Finn-buss till Uppl.Väsby, lokala gänget från Sigma "bar o restaurang" var utsläppta för en kväll på båten, där inbefann jag mig snabbt hos de vänliga finsk/svensktalande, Long Drinks och jägermeister till alla.
Jo jag tackar jag.

Väl framme och ytterligare några timmar med ovannämnda drickat så vart det hetsk stämning då "battles of kommuner"
började. Alla för och nackdelar med våra olika, dock grannkommuner, skulle vägas och det slutade i att jag och resekamrat tog en taxi hem illakvickt. Man måste ju lägga av när man är på topp. Vi var iaf INTE välkomna där mer.

Aufwiederhören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0