Hola!

God eftermiddag!
Har precis plaserat arslet hos moran, både hon och jag har vart hos mormor och hälsat på. Trevligt.
På vägen hem så susade en vit bil förbi, föraren såg precis ut som James från Mmmmetallica....
Jag hade ju självklart i min klarhet insett att så kunde det inte alls vara men bara för en sekund såg det ut som så.
Han hälsade iaf. Höjde sina djävulshorn och liksom mimade fram "öööööööööööööö".
Jag har illustrerat en bild nedan så jag kan förmedla känslan bättre.

Like this ya´ll:


Mmmm så nu vet ni.

Annars har jag inte gjort så mkt mer...dagen är iof ung.

Höres!

Kommentarer
Postat av: Jenny ans the Sunshineband

Haaah Klockrent! Hug hug

2009-08-14 @ 09:32:06
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0