Dec. 18, 2009

Gratulerar Uno på din födelsedag idag! Hurra!

Imorse när jag vaknade hade dom vinprovning på tv4´s nyhetsmorgon, i vanlig ordning satt den där "experten" där och skrållade sin "r". Men fy fan vad han såg ut. Skogsmulle hår och blöt blick..
(ursäkta kvalitén mina vänner..)


Nog om det.
In till närbon och väcka henne. Inte alltid den lättaste uppgiften med idag gick det smort.
Väl där inne upptäckte hon att hon satt ut sina blöta skor på "ballen" igår kväll så dom var is...
Dom gick inte in i mikron och inte kunde dom läggas på elementen så det var detta:


Finemang det där.
Nu är hon iallafall på jobbet och drar in pengar. Jag har inge och göra..
jo egentligen massor men det orkar jag inte. Så jag väntar ut tiden tills födelsedagsfikat kl. 19.00
Sen blir det whiskeeey och öl resten av natten.

aufwiederhören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0