Dec. 21, 2009

Fan va jag mår pyton hörrni. Jävla jul.
Falskheten bland människors "goda" gärningar kring denna högtid genomsyrar mig så jag blir illamåendes och somnar av utmattning.
Jag skiter i om du får mig sjuk denna vecka, hör du det julfan!!? Jag kommer ändå avlida i ensamhet i min lägenhet eftersom den består av alldeles för mycket radon och utanför min dörr har jag en laserstråle som man inte ska utsätta sig för, men varenda jävla gång jag ska gå ut så måste jag ju förbi fanskapet.

Så du har ingenting att komma med Julfan! Du kan högst ge mig förkylningsymtom, kanske lite kräk och en dålig mage -  för jag har tatt den förbannade sprutan. Bring it on fukker.

Äckliga Jul. Ful är du också!

med otrevlig hälsning // Iowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0