Dec. 26, 2009

Fettokissen.
Det är jag det.

Jag mår fan illa när jag tänker på vad det är jag stoppat i mig under de senaste 48 timmarna.

Sen undrar jag om min familj är säregna som har brunabönor på julbordet?
Och äppelmos över senapen som ligger på skinkan?
Gröna oliver på julbordet? Nån som har det förutom vi?

Mandel i ris a la maltan?
Min mora fick mandeln iår och vann hem den oönskade senapssillen som ingen hade rört på julbordet.
Hon hade själv köpt den så det passade ju bra.
Jag och kusin Johan var duktiga och diskade/torkade disk efter alla andra.
Vi fick beröm av mormor *sträcker på sig en aning*.

Nu ska jag välta mig i min fettoångest här. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Jenny and...

Heeh jo man proppar i sig som om man aldrig ätit förr. Men gott var det... det är nog bara ni som har så "konstiga" tillägg vid julborde...haah näää.



Förresten, jag vann inget på lotten jag fick.

2009-12-26 @ 18:15:52
URL: http://jennyand...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0