Dec. 4, 2009

Den som inte vet vad det är för viktig dag om cirka 5 dagar har ett allvarligt fel.

Igår spenderades eftermiddagen hos Thünderpussy och hennes karl, samt två stycken hundar.  Det var jättemysigt, och man vet att man är bra polare om "umgås" innebär sova på soffan - Löv you Thünderpussy!

I förrgår fick jag reda på att en av mina allierade har förlorat sin pappa, han är död.
För första gången på bra länge kan jag uppriktigt säga att jag är ledsen.

Sitter på jobb nu iallafall..."här vill jag leva - här vill jag bo". Medans alla andra ölar...i min frånvaro.
Som vanligt kommer jag inte köpa ett jota till nån i julklapp, men jag förväntar mig dock julklappar själv.
(moran kommer nog få hudlotion....)

Tar och spelar en sång för min allierade och skänker massor av tankar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0