Gästbloggning:

Wilma här.
Matte tycker jag är skitirriterande just nu. Hon är nästan arg på mig. Förstår inte varför.
Jag är ju söt och sådär precis som vanligt, okej att jag snackar en del men det är hon väl van vid efter 6år?
Jag går runt i lägenheten eftersom det är sånt oväder utanför...vittskit på marken som gör mina tassar så kalla så kalla. Det är tur att matte satt fram min fina låda så jag kan uträtta mina behov inne.

Just nu ligger jag och matte i sängen, jag försöker massera hennes ben med mina tassar, ibland glömmer jag att dra in klorna och då ryter matte "ajje". Vad nu det betyder.
Medans matte knappar på datorn så sjunger jag lite skönsång, ibland säger matte "amen va fan, wilma"..
Jag gillar min röst så jag fortsätter.
Vi är insnöade jag och matte.
Vet inte vem som har mest panik. Jag fast med matte eller matte fast med mig.

Nu tror jag att jag ska trampa runt på mattes mage ett tag...igen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0