Middagen avklarad...

...och jag har dragit mig tillbaka till soffläge med dator placerad på den uppsvällda magen..
Att jag alltid ska vräka i mig mat som om det vore min sista måltid.
INte undra på att man ser ut som man gör. När man äter 3ggr vad man börde göra med tanke på avsaknaden av motion...*buuurp*

Mat är gott!
Öl också. Men här serveras det bara vin. Även fast moran vet att jag endast dricker öl. Skitstil!

dagens bm-bild är denna:

googlebild

CHILD!!!

Orkar man gå ner till byn och umgås? Det är frågan.
Ska nog ta en tupplur först iallafall.

Kommentarer
Postat av: Jenny and the Sunshineband

Hey, jag har gjort ungefär samma sak...åtit mig full och mätt. men jag kan ju inte direkt lta mig tillbaks när jag ska sitta vid datorn min...blir mer i stil med att sjunka så långt ner till bordet som möjligt stil, då Chrille har höjt stolen... orka sträcka handen för att sänka. 8)

2009-12-19 @ 19:08:10
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0