mornin glo...shit.

Jaha...det vart ju absolut inte som jag hade väntat mig med min lilla lista jag gjort iordning.
Allt jag ville ha kostade multum och skulle behövas importeras(?!) från fuckin Norge(?!) eftersom alla bra(?!) Black Metal band är därifrån.... "its true norwegian black metal maaan..."
- Yeah, so what? Gimme my frekkin music!!!

Ville ha tag på Mayhems "Pure Fucking Armageddon!" från 1986 och "Dawn Of The Black Hearts".
"Dawn Of The Black Hearts" finns endast i 300 ex på denna jord så det var ju rätt kört...

Jag bestämde mig iallafall för Amon Amarth, Hypocrisy, Lamb of God och nån mer... older stuff.
Det få la duga, sa bettan när hon vakande morgonen efter.

Satt och lyssnade igenom en hel drös med black metal band. Fan va gay vissa av dom låter.
Helt off.
Och jag får väl hålla med att Us black metal och norsk black metal är som Donken och MAX.
Hittade även lite grindcore och halkade in på en gammal favorit från förr : Anal Cunt.
Så hela verksamheten fick sitta oich lyssna på låtar som "if you can´t have hair" och "you´re family is dumb"

nice bajs.

Här är en bild som är "true norwegian black metal".
Dom (true norwegian black metal- människor)får fan skylla sig själva många gånger
- man kan ju fan inte låta bli att driva om/med dom...

googlebild


bis später meine lieblinge...


Kommentarer
Postat av: tobbe

dude!

svider det i metaltarmen på dig.

hypocrisy är väl svenska om jag inte missminner mig och borde ju gå att hitta billigare :)



allt väl så här efter jultramset? :)

/t

2009-12-27 @ 15:27:07
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0