Åhoj

Jag har precis sett att jag har en fästing på min högra hand...Jag visste inte att dom var aktiva nu??

..öhm vid närmare inspektering var det visst levrat blod... så nu kan jag gå vidare i mitt liv utan borelia sisådär en 4 månader till.

Från och med imorgon ska jag skriva ner allt jag äter under veckan. Min mora tror att jag inte äter.
Bara idag till middag åt jag 5 potatisar och 3 kycklingfileér samt en stor tallrik sallad. Då säger hon att " SÅ MYCKET MAT KAN INGEN ÄTA".
Så nu ska det bli upp till bevis, kanske att jag dokumenterar med bilder för att  bevisen ska vara så tydliga som möjligt!

Rättegång på söndag om en vecka alltså.


Höres

Kommentarer
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka. Thunderpussy

Oj det va värst...förhör och grejer... men jag har faktiskt själv dokumenterat vad jag ätit på en veckan en gång i gymnasiet...för idrottens skull typ.

2009-02-22 @ 20:04:32
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0