Ellu!

Här är mina fina gardiner (lakan alltså) och min uppsättning!!
 Det håller måttet.

ALLT och då menar jag verkligen ALLT kan fixas med tejp! I julas slog jag in klappar i svart gaffatejp. Eftersom klapparna var av det "fattiga" hållet så tänkte jag att tejpen skapar utmaning i öppnandet, lite hjärngympa...
"tanken som räknas" right?

För stunden så har jag Fever Ray lite halvsnuskigt i bakgrunden. "if I had a heart". Passande tema för dagen sku jag påstå.

Typisk "bakisnuppapåensöndag" låt.


back to work for a while

"this will never end
cause i want more
more, give me more, give me more

if i had a heart i could love you
if i had a voice i would sing
after the night when i wake up
i'll see what tomorrow brings

if i had a voice i would sing

dangling feet from window frame
will i ever ever reach the floor?
more, give me more, give me more

crushed and filled with all i found underneath and inside
just to come around
more, give me more, give me more

if i had a voice i would sing"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0