halv elva

och jag har precis moppat golvet ala operationsals-style!! Fort som fan.
Dragit i mig lite extra tungmetaller iom det billiga kaffet jag dricker.
Har även gått igenom datorn här på jobbet och hittat en massa bilder på mig. Ska visa några av dom sen.

Inatt är det mitt nya favorit program! Äntligen nåt att titta på. Vi har bara 1,2,4 på jobbet så utbudet är begränsat.
MEEEN vad gör det när Ice Road Truckers drar igång 01.50?!
Jay, från säsong ett. Han funkar....

Jag är såld. Stora lastiblar och håriga karlar!!!
Påminner mig om min barndom...höll jag på att säga. Lastbilarna alltså.

Jag tycker lastbilar är sexigt. Och grävskopor. Och pansarbilar. Körbara gräsklippare är också nice!

Aufwiederhören...bis später!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0