My momma loves this face.

 Aah fy fan Fredag!

Jag måste va en av dom få människor som faktiskt längtar efter mitt jobb när jag vart ledig ett par dagar, Så nu sitter jag här och väntar på att klockan skall passera 21.00 så jag kan börja gå te jobbet dårå.

Jag har en satans huvevärk.

Alla andra har skoj och dricker god öl, medans jag ska jobba, okej, iaf Matte.
Vi får se vem det blir som ringer mig på fyllan i helgen, som jag dokumenterat här förut så är det en nackdel/fördel att ligga först i telefonkaboken. Man får fyllesamltal.

Den enda jag vet som är ute i kväll är Matte, men han lär inte ringa.
Kanske att det blir en joker som ringer, en som man absolut inte väntat sig liksom. Aja får  la se.


Ska fixa lite skit innan jobb nu så att vi får HÖRES senare ya´ll!!

Kommentarer
Postat av: svenmelander

Vad jobbar du med?

fördelen med att jobba helg är alla pengar man inte bara tjänar utan också sparar på att inte vara ute och slira. nackdelen är som du sa att man helt plötsligt blir jättepopulär och halva stan är fulla och vill hänga.

Frid

2009-02-14 @ 10:55:48
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0