Slappt

Igår kväll låg jag i min säng och slö-tittade på boxning, det är avkopplande. Ungefär som formel 1 på söndagarna "wroooom wrooooom". Love it.



Helt kolsvart i lägenheten och bara 2 fula (ena Holyfield) boxare med ansikten bara en mor skulle kunna älska.
Så ska det vara - det är dessa stunder då jag njuter av livet mitt i den gråa trista tradiga vardagen.

De bästa sporter att njuta av på TV:

1.Wrestling
2.Fotboll
3.Cage Fight
4.Handboll
5.Boxning


De absolut TRÅKIGASTE sporterna att bevittna på TV är.

* Golf
*Tennis/Pingpong spel
*Skidor
*Allt med hästar
*Dart
*Ishockey
*Simmning
*Gång/Maraton
 Fan va tråkigt!!! Jag blir hyper av att tänka på dom. Blir uttråkad bara nån nämner dom.

Hockey är bra live. Thats it.

Hockeyrumpor är också bra live.


Sitter och läser en gammal sparad konversation från msn. Jag och 2 andra samtalar...

Ena ber om kärlekstips om en kille så säger jag bara : lägg ner åsnan.
Jag är en sån bra kompis. Vilka superfina råd dom får.

Kanske är det så jag tänker över mitt eget kärleksliv - skulle ju inte förvåna mig alls.

Men nu ska jag dra nå gammalt över mig och "göra nån nytta".

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0