Trög start på veckan

Det fungerade inte så bra att vända tillbaka dygnet igår. Jag var duktig och sov  från 09 till 13 och sen upp och hoppa,  ner till jobbet på möte, hem och slappa, vid 22 var jag så trött så jag somnade vid köksbordet, la mig och sen vaknade jag pigg som en lärka 02. Skitkul.

Det är samma sak varje gång jag ska gå av efter att ha jobbat flera nätter.

Så idag har jag vart på utbildning i palliativ vårdfilosofi- skitintressant, men segt när man vart vaken sen 02...
Och samma sak kommer att hända ikväll...somna tio upp 02, vara pigg och glad på DS mellan 09-16...Så ska det rulla på resten av veckan...

vad jag upprepar mig...Öh...

Det är mycket just nu,
Redaktör för hemsidan, "webbutvecklare" så klatschigt ord.
Projektledare i extern/intern kommunikation.
Sitta med i anhörigrådet.
Utbilda i "det nya" sociala dokumentationsprogrammet
Sen måste jag ta tag i brandrutinerna för nattpersonalen och larmtelefonerna samt larm för övrigt.
Fila lite på säkerhetspilots ansvaret. Har säkert glömt nåt som gör sig påmint i ett samtal om "icke närvaro" haha.

Hela min lediga vecka går åt till dagsutflykter med utbildningar/möten. Kommer va slut på fredag. Det är fan jobbigt att va vaken dagtid när man är nattuggla annars, och sen va vaken i huvet nog för att sitta still dagarna ut och ta in en massa information, fan kan inte folk lägga möten och utbildningar SENARE på eftermiddagen så man hinner vakna ordentligt.
Allt ska va antigen från tiiiidig morgon eller tiiiidig eftermiddag. Inte min grej alls.
Men på lördag är det middag med kompisar och då kan man koppla bort lite. Sen är det ny vecka med nya tag!

F.ö inflammationen i axlar/nacke håller i sig och ljumsken spökar haha jag ser rätt rolig ut när jag spatserar...kan inte ta ut stegen ordentligt med höger ben. Långfingret på högerhand strejkar fortfarande vid ansträngning.

Jag vill spela hockey. Göra av med lite energi.

Men jag får nöja mig med en luuuugn promenad med Jenny. Tur att hon finns !

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0