Humma

" Du är så naturligt vacker, Inte för mycket smink och du strävar inte efter att vara nån playboy-brud"

- hur man är när man är naturligt vacker?

"Som du"

Jaha, då var jag en vetskap rikare.

Sen fick jag minsann höra att mina "ögon var att drunkna i".


Även fast jag inte vill erkänna det så drog på smilbanden.
Jag log lite snett sådär, inte för mycket men jag ville inte va likgiltig. La in ett litet *fniss* på ett tjejigt vis och la huvet lite på sne för att visa min uppskattning.
SEN FICK DET FAN VA BRA.

  - Dom vackra ögonen ... och en plötslig potatisnäsa!
Fantastico!

 En favorit - all natural

 Gaaaaaaaah!



 Ibland är det svårt att hålla minen.

Och här är playboy-posen:



Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0