BLÄCH!

Jag börjar bli trött på min nolltolerans, jag får icke förtära något mellan måltiderna. Inte ens tuggummi.
Det funkar väl bra hemma då man kan sova lite om nätterna, men att sitta 10 + timmar här på jobbet, framför datorn och inte trycka in nå gott (haha) i käften (mmmm) gör mig till ett odjur.
Vilket jävla humör.
KAN ju också ha att göra med mensen, men det vill jag förneka. Jag hatar att mensa!
Det är vidrigt att känna sig som en elefant,  samlar en massa vätska i kroppen och bli svullen och man känner hur äggstockarna strejkar. Korsryggen får kramp.
Klumpig blir jag också, går in i allt. Men men vad fan ska man göra. Bara att härda och gotta sig i att det finns fler som förmodligen har det värre.
Iallafall...
Nolltoleransen skall genomföras och jag har gett mig fan på att den ska funka!
En bra grej är ju att jag dricker mer vatten och på så sätt inte har värk i huvudet lika ofta (ibland är man bra smart)
Jag dricker mer Te med antioxidanter (bra skit). Uno som tipsade mig om White Tea.

Antioxidanter kan du läsa om häraaaa http://www.nyfikenvital.org/?q=node/969
Sen "käkar" jag nyponmjöl och nässelpulver. Bra för lederna som e en anings brokentjoken, och resten av kroppen självklart.
Började i söndagsmorse och har tappat över 2 kilo redan.

jag ska avsluta denna hälsosamma vecka med att öla med Thünderpussy !


Nu ska jag jobba lite hörrni, pilla inte på sårskorpan, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0