Fri för en stund

jag har kastat bandaget åt sidan, kan inte skriva i normal takt när jag bara har tummen fri.
långfingret har drabbats av erektion och står rakt ut, fuck you-på heltid, svullnaden gör det omöjligt att dra ner det satans fingret i normalläge. Men enligt doktor Hoa-hoa så kan jag visst arbeta med det "ingen fara". Så jag kör på som vanligt.

Jag har svårt att organisera mitt liv i mina kalendrar. Har 5 st och varje gång jag måste dutta ner nåt möte, utbildning osv så hamnar noteringen bara i en av de fem. Skärpning på den fronten.

Jag ska leda ett nytt projekt här på jobbet och ska vara stenhård med strikta regler för medarbetarna.
Viktigast av allt är att ALLA möten kommer att läggas EFTER klockan 18, jag är nattarbetare och HATAR morgon/ tidiga-jävla-eftermiddags möten.
"Jättetråkigt" alla andra som är kvällströtta, bara att palla sig till mötet precis som vi nattarbetare får göra när ni dagsarbetare ska vara så märkvärdiga med era klockan 13-16.00 möten. DET ÄR SLUT MED SÅDANA NU.

Jag avskyr dagtid. 

Har suttit och listat saker jag starkt ogillar (uppgift inför ett möte). Man skulle utan att tänka lista det som först dök upp i huvudet, det tog mig 5 minuter: 

ingen sprec ordning....


 



Känns som om det jag listat inte riktigt har med mitt arbete att göra...


Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0