Man är ju inte härdad

Det märks verkligen när man sätter ut foten och det bara är 17 minus grader ute och man inser att
"jag kommer frysa ihjäääl".

Jag ska börja träna...eller alltså..jo det ska jag.  Aeromix, Core, Afrodans, Pilates,  Body Pump, Innebandy är vad som står på menyn.

Body pump tycker jag låter intressant men det är mest för att jag tänker mig kroppar som liksom pulserar tillsammans i en enda stor orgie. Jag får ingen fotboll dock, men innebandy spelar jag gärna - fast inte med tjejer.
Där går gränsen.

Afrodans kommer va kul - back to the roots, mambo jumbo in the jungle och så vidare.
Det ända jag sagt ifrån är spinning. Tråkigt. Skittråkigt. Ont om röven får man efter de första passen.

Vad är då fördelen med detta, all hurtighet?? jo jag måste ut och shoppa träningskläder, mina terräng kläder som jag använder  annars kommer se konstiga ut.



Jag har siktat in mig på att se ut som tjejerna i Erik Prydz  "call on me". Det är visionen iallafall.



Vi får se hur det går, jag anser ju att all idrott skall innehava en fysisk kontakt annars så är det inte på riktigt.
NÄRKONTAKT
UPP I STRID
KÄMPA
FÖRSVARA
ANFALLA
TA ÖVER
VINNA
 
Så ska det se ut.
Misstänker att det inte är så populärt bland de andra deltagarna under dansen.


Kul ska det bli iallafall, återkommer om det.

Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0