Sömtuta med råge

Imorse när jag kom hem var jag förvånandsvärt pigg och munter. Sen när jag vaknade dryga 11 timmar senare var det en annan femma. Jag avskyr att vakna så sent innan jobbet. Sov alltså 11 av de 13 timmarna jag har mellan varje skift.
Müde!

Übermüde tillochmed.

Jag hinner inte med mycket annat än att sova och äta just nu. Borde få sponsrad hemtjänst tycker jag. Nån som iallafall handlar hem mat åt en så man har nåt att knapra på! Nån som tar hand om disken som bara växer där ute i köket.

När jag stod väntandes på att tåget skulle passera vid bommarna, så jag kunde ta mig över till jobbet så hamnade jag brevid en tant. Jag är alltid snäll mot tanter och gubbar. Alltid. Men denna tant tittade med förakt på mina brallor som är en aningens slitna med lite inslag av hål i. Tillslut vart jag rätt stött av hennes blickar, hon granskade mig som en 14-årig tjej gör - sådär upp och ned med huvet muppigt åt sidan. Så jag sa med min absolut snällaste röst:

"VET INTE TANT ATT DET ÄR FULT ATT STIRRA?"

Ingen reaktion från tantaloon, Hon pekade nu på mina brallor och sa något precis när tåget rusade förbi, jag fortsatte:

"VET INTE TANT ATT DET ÄR FULT ATT PEKA!?"

Bommarna går sakta upp, tanten böjer sig ner och tar tag i sin dramaten sen visar hon mig fingret och börjar gå.

Hon gav mig ett "FUCK YOU", ett jävla  "PISS OFF FUCKFACE" . Ameen för i helvete.
Var lär sig dagens tanter sådant ohyfs? Fy fan säger jag bara.
Den tanten är inte välkommen till mitt jobb.

Kommentarer
Postat av: Benjamin

haha! skön tant! =)

2009-01-14 @ 14:40:53
URL: http://benassi.blogg.se/
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka Thunderpussy

Yes my friend, you are too damnd nice to oldies! But that's who you are! Love you! Ser fram emot fredag!

2009-01-14 @ 17:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0