Torsdag varje vecka....

Igår damp det ner något i brevlådan som gjorde mig en aningens konfunderad.
Patricia (båthelvetet) skickade ett sånt där "grattis på födelsedagen, här har du en 2 rätters middag", det var väl okej, men när fan har jag vart där och skrivit upp min adress!?

Jag vet att jag vart där med min kära vän Uno och med Jason och Anthony, men inte skrev jag upp min adress då...eller? Uno?


Idag har ich träffat Empa för en shoppingrunda. Jag shoppar onödiga saker och Empa nyttiga eller tvärtom.

Det vart iaf allt från skoställ till hårklämma.
När vi var inne på ett BARNVAGNSFRITT ikea och latchade så nämde jag för Empa att jag skulle behöva en kudde som var någorlunda stor som jag kunde "krama om". Vi letade lite med hittade bara eventuella-mupp-kuddar. Så jag säger lite spydigt till Empa:
"- eller så skaffar jag bara karl"
Vi tittar båda på varandra och skrattar sen gott. Fan det finns väl inge värre än att sova med en annan människa.
Jag tycker inte om det. Trängas, och varmt blir det och man vaknar när personen ska vända sig.

Så nej karl blir det inte, iallafall inte som kudde i sängen. En sån kudde är inte tyst och foglig på samma sätt.


Min fascination för Hitler håller i sig. Men denna gång ska jag försöka fördjupa "visionen" från ett avskum till några andra, nämligen Dönitz, Eichmann, Goebbels, Göring, Heydrich, Himmler, Jodi, Keitel, Von Ribbentrop och Rommel.
Vad drev dessa män till sån ondska? Det ska jag ta reda på ikväll...



Sen har jag kommit fram till att jag nog är lite narcissistisk. Eller jag vill säga "egenkär", det låter bättre. Härom dagen var min elementäre vän Uno hos mig på en fika. Vi står i köket och Uno säger:
-"du är ju med på nästan alla bilder här" (Har bilder på kylskåpet)
-" hehe vaaa? nääää" svarade jag och gick fram.
Mycket riktigt. jag var med på  typ 98%, Jag har satt upp bilder på mig själv på mitt kylskåp.

lookie here liksom


Observera min Gud Axl - snygg som vanligt.


Uno och jag var på bio förra veckan och såg Jimpas nya. Helt ok helt ok. Men nakna rump/pung scenen på biken kunde jag klarat mig utan.

"fuck you"


Bis morgen oder vielleicht ein paar Tage später....typ.

AUFWIEDERHÖREN!


Kommentarer
Postat av: sette

Heeej! kul med blogg! finns det ännu en sida att surfa in på emellanåt, själv ligger jag lågt nu m bloggandet men kommer igång sen.. går lite i vågor de där.. =) kul med julklappar.. men du fyller ju år snart så önska dig de du inte fick i julklapp tills då vettja =) kramen!

2009-01-08 @ 19:57:08
URL: http://sette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0