Frisk som en dopad elitidrottare!

Jag känner mig stark mina vänner. Och FRISK!!! Jag har energi igen. iowa glad!

Här har ni lite pis från de senaste dagarna:

Lite saddo med öl var det beställt


Jag råkade ha en magnet i min ficka och fick Rrruuumpan på kroken:


Robin invigdes som "ny" i grannskapet - trevligt - och framförallt välkommen:


Jag fick "kötta" på Claes:


Adde fick ont i pungen:


Mja typ så... Det var iallfall kul. 2 födelsedagar och fullt upp.
Nu jobbar jag 3 nätter sen är det semester för stackars iowa, sen ska jag endast jobba EN natt i augusti.
Så man är ej tebax på jobb förns i september.

Nästa vecka ska jag och Empa ut i skogen och lurva efter svamp! Jag plockar allt som har kantarellfärg.
Empa får alltid sortera ut dom egentliga (3) kantarellerna när man plockat klart.
Förra året hittade jag EN och den tappade jag bort :( Bättre lycka denna gång!
Hur ser det ut för er andra?

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0