haha

"meningen med livet tar vi en annan dag, typ när det känns som att det är någon mening med nåt alls"

Underbart!

Jahojoho vad har man annars gjort idag? Jag har sovit för jag är en arbetandes människa. Förätit mig på spenat och sitter nu och är illamåendes..
Mina fina bränsår i pannan och på näsan har äntligen lagt sig (dock fortfarande rosa och ser en aningens lepra-aktigt ut...) så nu har jag börjat ömsa skinn. Härliga tider!
Får jag hudcancer av detta så är det Sonispheres fel eftersom dom tvingade mig att stå i 4h och köa i 30graders värme med en solfan stark som...nån jättestark.

Ghaal i Gorgoroth kan om han vill...



Hehehe..

Återkommer. Hajj hajj så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0