Iowa bland liken

En grej som jag verkligen inte tycker om, fortfarande efter 10 år, är att vistas i eller gå förbi kylrummet här på jobb.
Ich weiss att det inte är nån aktivitet där inne men det är ändå kusligt. Jag är inte rädd för döden på nå sätt men jag har väl sett för många zombie-filmer för att kunna slappna av helt i kylrummets närhet.

Nyss var jag tvungen att gå ner till Buffertförrådet och hämta upp div artiklar. Buffertförrådet ligger vägg i vägg med kylrummet, man känner kylan i buffertförrådet...och som alla andra kylskåp så knäpper det och har sig. Detta är ju självklart liken som knackar på dörren för att bli utsläppta...!

Jag fastnade med min nyckelkedja i en kartong och precis när jag intalar mig själv att inte få panik så börjar det knäppa så där otäckt. Allvarlig som fan intog jag försvars position - vilket är att man föreställer sig vara Chuck Norris.
Nu hände det ju inge speciellt mer än att jag han gå igenom minst 10 olika mortal combat moves.

Slutet gott allting gott. Nu sitter jag iaf en trappa upp och dikterar detta utan att blitt biten eller nerkissad.

Höres



Här har vi en snäll Zombie - Rob Zombie:


Kommentarer
Postat av: Daniel

No more skräckfilmer för dej!

2009-07-23 @ 08:21:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: tobbe

haha det hade jag velat sett. men jag vet, kylrum är vidriga.

2009-07-25 @ 12:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0