Grannar alltså...

Har en tant i samma länga som tydligen är en liten illbatting.
Under henne bor det en kille som har MC. Hon stör sig nåt otroligt på detta.
FIck hem nån sorts årsredovisning där det publicerades brev som kkommit in till föreningen.
Tanten har skrivit om killen med MC:n....och klagat självklart.

" Det är ingen parkering för MC (hells angels) nedanför på gräsplätten. Det luktar och förs oväsen..."

Hells Angels...hahahahahaha.
Han är småbarnspappa med sin MC som hobby liksom. Har nästan lust att fixa en tvättäkta Hellare åt henne så hon kan jämföra och få smaka på skillnaden. Sliiipmaskin!

Brevid huset där jag bor står det en villa som har rivingskontrakt på sig. Där har det flyttat in 5st vitryssar.
GIck förbi deras soptunna igår som var välfylld med öl och vodka. Igår kväll hade dom fest. Jag satt på grannens baksida och blundade och lyssnade på deras högljuda konversation och drömde mig bort..
Vi funderar på att bjuda in dom på grill nångång.
Och placera grillen så all rök åker in hos illbattingstanten. Överlagtmord.



Kommentarer
Postat av: svenmelander

haha. hata surgrannar.

och du får ju vara lite smooth, få det att se ut som olycka...



nästa vecka lär funka skitfint tror jag. föreslå en dag! :)

2009-06-10 @ 00:20:55
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0