Hurra!

Idag har jag bestämt mig för att fira mig själv. Ja må jag leva fö fan.
Det ska firas med DET. Alltså filmen.

And tomorrow blir det fest i väsby. Kanske ett besök på rocks också. Vi får se.
Fast innan ska kusinskaran hjälpa mormor att flytta. Klart man ställer upp...eller inte, eftersom jag tydligen var självskriven från första början.
"Alltid i tjänst".
Jag börjar tro att folk inte tror att jag har nå liv.. HAHA.

När jag var på systemet tidigare fick jag visa legg. Det var trevligt. Mindre trevligt var det sen när jag sku färdas hemmåt och råkade hamna mitt mellan 2 st studentflak...Summan av kardemumman: Jag blev en öl rikare.
Nån jefel kastade en oöppnad ölburk på mig.
Fyllot: "UUuuuoooooääääääääuuuuuuuuäääääääöööööööööööö"
*kasta ölburk*
Jag: "OUMF"
Men jag tjänade 8.90 eftersom ölen var av märket "svensk starköl".

Redan idag kan jag berätta morgondagens utstyrsel:




HEJJA SVERIGE!!!!



Kommentarer
Postat av: Benjamin

Heja Sverige! Hoppas allt är bra med dej! Vad ska du göra på midsommar?

2009-06-06 @ 00:58:38
URL: http://benassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0