"I do have a job"!

Festlig helg för Iowa. Mycket gratis också. Sånt gillas!

Idag har man vart till Nordea för att låna feting pengar till min feting kåk som jag ska bygga så jag kan få plats med alla feting lik jag har i garderoberna!!
Gubben vägrade inse att jag hade ett fast jobb. Han frågade 37 gånger. Nästan.

" I NEED MY FUCKIN MONEY BIIIATCH "

Men så sa jag inte.

Nu ska jag släppa det där.

Till nåt viktigare : jag  kommer inte kunna deltaga i ölmötet denna veckan heller Tobbe-leinen. (får jag kalla dig så?)
Ich bin so sorry.
Suget sitter i (höhö) men jag hinner inte innan midsommar.


Åter till arbetet.

------------------------------------------------------------------
Some edit va fan. Slänger in den enda någorlunda respektabla bilden på mig från 25års kalaset.
(unos bild självklart)
Lillebror med en storasysteryster!


Glammigt. Hip of le hop möter sin mästare.


Kommentarer
Postat av: tobbeleinen

du, det är toklugnt. både namnet och faktat.

jag hade nog inte hunnit heller.

nästa vecka är jag på peace and love hela veckan. men efter det kanske det går att styra upp =)

ha det bäst

2009-06-17 @ 12:21:20
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0