Montag

Såg nyss en fågelsröv öppna sig och ut kom 2cm vittslem. Härliga tider.
Once in a life time. Kodakmoment.

Var på banken idag också, självklart så passade jag på att utföra mina ärenden den dagen då det var personalbrist och tekniken krånglade, det tog ungefär 1h att gå från 198 till 204 som var mitt nummer.
Ibland kan jag få tvångsyndrom över vilket nummer man får när det gäller sådana system. Vissa nummer känns liksom inte "rätt". Hade jag fått 203 hade jag snabbt som fan tryck ett tryck till för att få 204.
Är man inte redan konstig så gör man sig det.

Lyssnar på Leif GW´s deckare på cd just nu...han som är uppläsare läspar...haha det låter sjukt kul. Jag har ingen aning om vad cd:n handlar om eftersom jag mest upprepar och härmar han läschhhpningar. Så skrattar jag för mig själv.. "höhö".

Idag har Benny "sommardebut" så jag skänker dig mina varmaste tankar om en lyckad spelning!


Nu ska jag rycka ogräs ur plattorna på baksidan.

Mors!


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Benny? Bättre än en fågelröv, får jag hoppas!

=)

2009-06-09 @ 13:25:05
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0