Vardag

Hänga tvätt..håller mig inomhus eftersom "den där" (we do not spreak his name) är fortfarande uppe på himlen.
Jag har haft, som vanligt,  helt underbara dagar på Åland. I frekkin love that place.
Mycket skratt, lite sömn, lite tårar, en del fall, brännskador, spark av boll osv.
(Tack till dig Benny för att du orka med oss)

I veckan ska jag sitta och oroa mig över er alla som far iväg på festival. Ta hand om varandra :)
(...och ha skitskoj!)

På lördag ska jag ta med min luftgitarr och sprida fred och kärlek åt packet som stannat hemma.

Höres


Kommentarer
Postat av: Carro

Hem till Migård, höjden av humor. Syns på lördag ?

2009-06-23 @ 20:40:31
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0