Emigration

Jag har "hittat" mitt drömland. Låg inte så värst långt bort och jag har vart där och glott runt lite.
Men nu har jag spikat att det är dit jag ska flytta om jag flytta skall.
(bilder från google)
 

Schweiz för hela slanten.

På sommaren ska jag åka ner till Tessin och flugfiska och bada/sola i medelhavsklimatet och njuta av naturen.

 FUSSBALL!!!

Så fint så fint. Där ska jag leva på åldernshöst.

Vi hade så skoj när vi var i Luzern, varmt o soligt var det, morgonkaffet på lilla balkongen med utsikt över bergskedjan. Fantastiskt. Så dit åker jag så ni vet vart ni har mig...om några år.

hepp!

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Jepp..that's the länd! Hej schweiz!

2009-03-31 @ 17:17:51
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0