Rörigt

 http://www.ruthlessreviews.com/ - gammal going.
Speciellt deras "Top 10 most ridiculous black metal pictures of all time".
Även fast jag sett skiten 100 gånger så skrattar jag högt en gång till haha.

Eller deras "Songs that ruined the world, part 1" och "FIVE GREAT SONGS ABOUT SUICIDE: THE METAL YEARS".

Niceness!


Edit;
Tack vare den black metal-listan  jag nämnde ovan så  "samlar"  jag på sunkiga, lite äldre, amatörmässiga black metal bilder. Charmerande! Kanske har en hemlig önskan om att få klä mig som Gorgoroth eller Burzum...norskt röjj (eller bara norskt psykbryt?) Marduk ist ja auch gut!
Eller varför inte Immortal:
Ha! Gremling....
Fast Judas Iscariot ligger mig varmast om hjärtat... fast han ser så sur ut på bilden här... höö.

Anal Cunt är också ett band som är "speciella", ingen black metal utan grindcore, men ändå intressanta, har för mig att jag nämnt dom tidigare - men spelarollskitdetsamma - Om man tycker om räven Phil Anslemo, så ska man lyssna på A.C´s "Van Full Of Retards", "Gloves Of Metal" (40 More Reasons To Hate Us), där han backar med skönstön så att säga.

Jag när jag är liten och black metal tydligen, jag finns med i min egen samling (fyfan) .... HAHAHAHAHHA!
Nu har jag tappat bort mig helt för stunden och jag kan bara skriva i kursivt så jag avslutar. Hej hej hej hej heeeej.






Kommentarer
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka. Thunderpussy

Yes! den där sidan är grymmas, mkt mkt roooliga bilder..spec. penisbilden...haah ... vad dem hittar på...eller ja att dem låter sig se ut sådär på bild...men jag vet jag vet...det är ju så de ska va...

2009-03-16 @ 19:38:35
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0