Jag är fast på jobbet.
Orkar inte gå hem, kanske en övernattning?

Igår kväll fann jag mystiska spår i snön utanför mitt vardagsrumsfönster...Nån har bestämt gått över gräsmattan och fram till fönstret ställt sig med sina STOOORA fötter sida vid sida och, inte vet jag, glott in.
Jag fick vanföreställningar och såg en skitful gubbe framför mig och så vart jag lite rädd på kuppen.

Jag har en lätt ångest över semesterplaneringen. Man ska veta precis vad man ska göra HELA sommaren redan nu I mars månad, 23:e för att vara exakt. Hur fan ska det gå till...Samma sak varje år...haha jag lär mig aldrig.

Blaha blaha..

"drick inte så mycket öl, du vet hur kissnödig du blir" visdomsord av moran får avsluta.

höres!

Kommentarer
Postat av: svenmelander

snuskspöken är läskigt.

hoppas du får lite skön semester, själv fick jag 4 veckor. sen kommer jag tillbaka, jobbar ett pass sen en vecka ledigt till, inte helt dumt!

jag ska försöka komma ihåg rosen, annars får du leta efter en brun basker, det funkar alltid. drar kanske dit någon dag i veckan!

cheers

svenmelander

2009-03-15 @ 00:47:54
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0