Mjau

Min favorit Baron och min favvo Thünderpussy på promenad genom Vtuna denna sol-i-moln-eftermiddag...

Så fin han är!




Fast katter är roligare djur, men att mysa med Baron är absolut en lyx i vardagen!
Stor som en kalv, lite skräckinjagande men snäll och go som...öh..nån som är snäll och go.
Folk ryggar undan när han kommer, stannar till och tittar en gång till för att va säker på att det varkligen är sant det dom ser. En bjässe till doggy som lunkar... Sen "varg"utseendet gör ju inte saken bättre. Dom enda som inte är rädda är barnen. Men dom om någon borde ju va det eftersom han lätt skulle kunna äta på dom.


Här har ni min Katze lite senare, inte lika stor men fasen lika skräckinjagande. Hon tror dessutom att hon ÄR kalv...
här betar hon lite...


Och här "är" hon bara.



Aja höres.

Kommentarer
Postat av: svenmelander

mysiga! skitfin vovve

2009-04-01 @ 12:52:55
URL: http://allwayswrong.blogg.se/
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka. Thunderpussy

Fiiin fina foton det blev på Baron, jag snodde dem och mailade till Chrille...hehe... Och värsta sötbilderna på Wilma med. Det är nåt visst med dem små liven.

2009-04-01 @ 19:31:47
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0