På jobb!

Äntligen tillbaka på jobbet. Här är jag lugn som en satans filbunke. Vad betyder det. Jag är arbetsnarkoman och får abstinens när jag inte jobbar. Så kanske det är...Det hela är så konstigt så konstigt.

Men här är jag tillbaka till normala jag eller vad jag ska säga. Nyss slog jag i huvet i en dörrkarm så jag såg stjärnor, jag har redan klämt min pekfinger och "råkade" drutta med ena handen i diskmaskinens mång-gradiga vatten. (jag utmanade mig själv...och vann). 
 

Jesus och hans moster....Tänk om jag bara kan leva normalt när jag är i min yrkesroll. Äh, jag tänker antagligen alldeles för mycket. Jag ska träffa min "syo-konsulent" Uno på fredag, då ska jag ta upp detta med henne och hon kommer räta ut saker och ting. Det gör hon alltid. Mmm bra då vet jag att det löser sig på fredag, bra bra bra...mycket bra....eh.

Jag har lust att ge mig själv en kok stryk och skrika mig själv rakt i ansiket: "VA FAN GNÄLLER DU ÖVER DIN OTACKSAMMA BORTSKÄMDA JEFLA JÄNTA!!!!"


Höres..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0