Plantera ut tavlor.

Alla fula bilder min mora kan hitta på mig sitter uppe hemma hos henne...Fula barnbilder eller när man gick i högstadiet (holy crap). Jag har bönat och bett om att hon ska "respektera" mig och ta ner skiten...Inget händer.
 Likadant är det på hennes jobb när man kommer förbi - en massa bilder på mig när jag är eländig. Så nu har jag tatt saken i egna händer och planterat ut BRA och FINA kort på mig själv:


En i vardagsrummet och en i hallen, får se om hon märker...den övre kanske inte är riktigt i morans smak då den är rätt "naken" menskitdetsamma. Braaa braaaa!! Nu kan jag sova om nätterna. Höres senare!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka. Thunderpussy

Haha just min tanke..va roligt när hon ser "nakenbilden" på dig...men du vet att hon ser din inre skönhet hur du än ser ut...så även på den lite mer vågade bilden du planterat ut. Men det är smart att ta kontrollen över dig själv även på bild!

2009-03-16 @ 19:36:45
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/
Postat av: svenmelander

helt rätt gjort! morsan diggar nog ska du se =)



svenmelander

2009-03-16 @ 22:43:10
URL: http://allwayswrong.blogg.se/
Postat av: Ajjåva

Jenny: - haha min "inre skönhet" du är så snäll så jag blir generad

2009-03-18 @ 00:51:11
Postat av: Ajjåva

- Hon märkte inte ens. Jag fick "diskret" påpeka att dom fanns...Idag hade hon flyttat dom in till mitt gamla flickrum och tillbaka var dom gamla. Scheisse!!

2009-03-18 @ 00:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0