sista rycket

6.25 minuter...

Nästa maskerad jag ska vara med på så har jag två alternativ:

Nr.1


Nr.2:


Lutar väl åt james håll eftersom den är "lättast".
Och lite hår i ansiktet är bara att klippa av en bit av håret och limma fast typ.

Har vart på maskerad 2 gånger tidigare, ena gången kom jag som Jack Skellington,

Och folk trodde att jag var Benjamin syrsa...jag hyrde frack och allting, verkligen försökte och så en jävla syrsa!!??
Jag var inte ens grön utan svart och vit!!!! Goddammit!

Andra gången orkade jag inte utan kom som mig själv, men folk trodde ändå jag var utklädd...Sidär sidär...


MEN jag måste innan min livstidslut få tag på en sån här klädsel:

och en sån här mantel:


Hur fina som helst!!! Jag ska glida runt här i byn och vinka glatt till folket..Dragen i min vagn av mina nio katter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt klart nummer 1 =)

2009-03-05 @ 21:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0