090315

Hola!!

Jag sitter här på snedden för att undvika min fina lårkaka. Helt blåslagen.
Antar att det är plastpåsefärden i "observatieriebacken" vid odenplan - svisch! Skitkul.
Synd att jag inte hade med kameran så jag kunde dokumentera min och Mattes framfart!

Igår var jag hos Uno och hälsade på, hon har fått frön på skallen. Blomfrön. Helt galen har hon blivit och hennes lägenhet är förvandlad till ett växthus...
När hon visade mig sin senaste kreaktion -  jag måste ge henne beröm för att hon är så otroligt händig och smart - Men jag trodde aldrig att jag skulle få se denna syn när hon öppnar ena garderoben som numera är ombyggd blom "BB"


Hahahaha!! Min första tanke var att detta var något väldigt olagligt. Men så var iaf inte fallet utan detta är en massa solrosor och annat blomstergrejs. Jag fattar inte hur hon orkat haha!
Sen har hon gett sig fan på att hon ska påta (?) i min lilla trädgård också i vårsolen. Jag ska dricka öl medans...kanske hjälpa till där hon vill att jag ska gräva osv....

Nu ska jag gå och skälla på småbarnen utanför....jävla liv!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0