dumdumdidam

Vaknade i morse vid halv fem tiden. Äta frukost och sen somnade jag om. Skulle vart hos moran vid tio tiden. 20 över tio bankar  Tomas på köksfönstret så att rutan håller på att ramla in. Då var det dags att vakna, vi lever lite som ett kollektiv fast i egna små utrymmen (ettor). Ut på baksidan, Marie hade kaffet klart, både Tomas och jag möter upp hos Marie (som bor i mitten) med varsinn kopp som Marie snabbt fyller med färskt kaffe. Härligt!

Var inte hos moran förns efter elva, halv tolv nångång...iklädd finkjol och kavaj. Fattar inte hur jag tänkte då meningen var att man ska rensa ogräs och plocka skräp på gården...Aja, jag slapp iallafall.
Nu stundar en promenad med Uno som kommit på att man ska ta tillvara på solens strålar...eller nåt sånt.

Solskyddsfaktorn är på.

höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0