Hoppla

Fan va tuttar är roligt!
haha ehh eller att ha tuttar.

Nu lämnar jag det där.

Vad tror ni jag har att klaga på i dessa lönebeskedstider???
LÖNEKONTTORSHELVETET som fan AAAAAAAAAALDRIG kan sin jävla skit!
Ich bin sooo müde!

Senaste dagarna har varit en enda stor dimma. Har haft ångest. Ett stort tryck över bröstkorgen som bara går djupare och djupare ner tills den sakta sprider sig ut i resten av kroppen.
Men idag har det vart bättre. Lillan drog mig ut ur lägenheten. Fick se sol och andra pack. Köpte en väckarklocka eftersom grannen har svårt att vakna på mornarna...så det ska hon få... När jag var inne o inhandlade den på Clarre Olsson så var det en annan kund (gubbe) i kassan som praktiskt taget skrek åt mig att "spara kvittot, jag har köpt den där - pekar på klockan - flera gånger och INGEN har funkat"
"Har farbror provat att sätta i batterier? Och varför är du så dum så att du kommer tillbaka och köper samma om och om igen?"
  Fick han tillsvar. det var skönt. DÅ blev jag glad i själen.
Och en tjej inne på en affär står och glor på tröjan jag håller i handen, sista ex:et av den storleken. När jag ser att hon bara väntar på att jag ska hänga tillbaka den så går jag flera gånger fram till stången och ska hänge tebax den, men låtsas sen ångra mig...haha...hon hann  inte ta mer än ett steg så fick hon backa igen.
Idag kostade gurkorna 8 (?!!) kr/kg  - HAMSTRAAA!

Nå mer är det inte som rör sig i detta röriga psyke just nu.
Frodas väl.

Kommentarer
Postat av: Carro

yes, simons cat is the shit, eller carros skräcken som den också kan kallas.. Snart kommer den 3:e och sista filmen ur trilogin om Simons cat att läggas upp.



gurka kan man aldrig ha för mkt utav !

2009-05-26 @ 08:33:46
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Carro

yes, simons cat is the shit, eller carros skräcken som den också kan kallas.. Snart kommer den 3:e och sista filmen ur trilogin om Simons cat att läggas upp.



gurka kan man aldrig ha för mkt utav !

2009-05-26 @ 08:45:19
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: svenmelander

haha bra att du hittar sätt att roa dig på i depressionstider :)

2009-05-26 @ 12:16:38
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0